söndag 19 december 2010

Tävlingen avslutad och två vinnare korats!

Nu är tävlingen över !Jag är glatt överaskad att så många ville vara med och tävla! Härligt! MEN, tyvärr kan bara två personer kamma hem priset! Eftersom jag har lite svårt att välja ut någon av er själv, lät jag random number service göra det åt mig!!!

Pris 1: Pralinformar, choklad, cupcakepenna och grytunderlägg. Till pris 1 drogs nummer 8. Det innebär alltså att Sanna vann detta!
Pris 2: muffinsformar, sugrör, cupcakepenna och safttrattar. Här drogs nummer 9. Så passande efter nummer 8 tänkte jag! ;) Detta innebär att Isabell vann dessa saker.Jag har ju även utlovat två extravinster - Varsin cupcakepenna. Dessa vanns av nummer 22 (Muffinsmorsan) och nummer 4 (Sara)!
Tack för att ni varit med och tävlat! Skicka mig era adresser till sandrad81@gmail.com idag så hinner jag kanske skicka presenterna innan julafton!

Hoppas ni har möjlighet att göra godsakerna ni skrev att ni skulle göra om ni vann! Det lät gott! :)

Inga kommentarer: