onsdag 8 juni 2011

Jag lever och frodas!

Jag har inte gått och dött bara för att jag inte gjort några inlägg på länge, det är bara det att jag har varit på en ö och levt ett alldeles idylliskt liv i en vecka och nu är det en massa repetitioner och kostymtillverkande som går före bakandet... Meeen, jag har lite på lager från ö-veckan, vi bakade faktiskt lite där också, har bara inte hunnit rensa bland mina 1000 bilder! Det kommer det kommer!

Tills dess kan ni väl boka biljetter till min föreställning!?

Jag spelar den alldeles magiska Gudmodern i musikalen Askungen i sommar. Det vill väl ingen missa? Klicka här för att komma till hemsidan med alla tider, priser etc!
(Obs! Med reservation för 16 juli, då är det min understudy som spelar Gudmodern och jag är på bröllop, men om ni vill slippa se mig så kan ni ju passa på den dagen! Hehe!)

För den som vet redan nu att ni vill komma och titta så kan ni boka via mig och då får ni 20% rabatt på priset. Släng i så fall iväg ett mail till mig på sandrad81@gmail.com

Kramar

Inga kommentarer: