söndag 14 augusti 2011

Tävlingens sista dag!

Idag är det sista dagen ni kan rösta på mig och min hallonkladdkaka så att jag förhoppningsvis går till final!OM jag hamnar i final får jag åka till Chokladfestivalen i Stockholm i oktober och tävla live på scen mot de andra fem finalisterna! Det skulle vara fruktansvärt nervöst och läskigt men samtidigt fantastiskt roligt att stå där!

Jag och Lisa-Sockerrus har haft en del kontakt och skulle tycka det vore så kul att få vara där båda två! Så hjälp oss till finalen!!!

Tyvärr har vi också uppmärksammat att det kan gå väääldigt fort att få nya röster eftersom det finns sätt att gå runt röstsystemet och fuska.

Just nu hoppas jag att Fazer kommer se över antalet IP-adresser som röstat så att jag och de andra semifinalisterna får rätt siffra till våra bidrag och att de fem mest populära bidragen faktiskt kommer till final. Jag hoppas att jag är en av dem som fått flest ärliga röster. Men det är svårt att veta som siffrorna ser ut just nu!

Men snälla snälla! Rösta på min kaka!

KRAM!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sjukt många röster för alla topp-bidrag de sista timmarna av tävlingen.
Det rättvisaste kanske vore om Fazer lät alla 6 bidrag som låg långt före de andra innan helgens röstrace drog igång gå till final.

Sandra sa...

Anonym: Ja, jag vet! Det känns jättetråkigt! Jag och några andra finalister har mailat ansvariga och påpekat detta och hoppas att de kommer se över om man kan räkna ip-adresser eller på annat vis ta reda på hur många röster man fått "på riktigt"! Vi har också lämnat förslaget att alla 6 får går vidare. Lite svårt att glädjas över en finalplats om man vet att det inte gått rätt till!

Samtidigt känner jag att det nog fuskats från första början då vi upptäckt att vissa lagt till sig på voting-online-sidor och spärrat andra från att göra detsamma. Vilket innebär ett enormt rösttickande!

Håller tummarna för att jag fått tillräckligt många röster oavsett! :)