lördag 27 november 2010

Skyltfönster och fina varor!

Jag fick ihop till ett skyltfönster till butiken, men ack vad svårt det var att fota av det. Det är ju reflektioner från stan runt omkring och om jag fotar inne i skylten blir det för nära. Nåväl här är resultatet:
Det är många som vill köpa kalenderljusen nedan, men det är bara jag som klippt ut siffrorna i filt. Enkelt, enkelt att göra själv! De röda tapeterna är i själva verket enfärgat presentpapper.
I torsdags fick vi en fin leverans också. Fullt med finfina baksaker! Massor av måste-ha-grejer!Alla baksaker är i silikon och är superbra! Små pralinformar som jag har sedan innan. Det blir jättesöta praliner. Cupcakeformar, underlägg, pepparkaksutstickare, trattar m.m. Misstänker dock att det mesta kommer sälja slut redan nu under helgen!

Nu ska jag städa lägenheten så att jag kan ägna hela söndagen åt att julpyssla!

3 kommentarer:

Erika - Bakglädje sa...

Vad fint det blev! Vad sugen jag blir på att handla baksaker nu när jag ser allt. Vill ha, vill ha...

Filippa H. sa...

Jobbar du på systrarna Grenes? En av mina favoritbutiker :)
Var därför några dagar sedan och köpte pralinformarna i silikon - hur bra som helst verkligen!

Sandra sa...

Ja, det stämmer fint! Är butikschef där! Formarna i silikon är verkligen superbra!!! Har sedan tidigare och är så sjukt nöjd!!!