söndag 3 april 2011

Katten musen - tiotusen!

Oj! Är jag uppe i 10 000 besökare? Det är inte klokt! Det måste jag fira på något vis! Kanske rentav baka något?

Saken är den att jag är för trött idag för att baka eftersom jag varit på audition hela dagen. Gick hemifrån 07.45 och kom hem igen vid 16.15... Nu har jag lite ont i huvudet!

Imorgon ska jag på en superspännande kurs: Vågor och frisering heter den. Den är för aktiva maskörer, kostymörer, frisörer etc. Jag är väl inte just det, men arbetar ofta med det ändå och det ska bli kul att få lite nya idéer och inspiration!

Föresten kom jag på vad jag ska baka imorgon: Baklängesbullar! Det ni!

♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

Sara Anna Maria sa...

vad rolig slogan du har! ska kolla in ditt kök bättre - är hemkommen från en konsert och däckar snart på tangenterna.

god natt!

Lisa - Sockerrus sa...

GRATTIS till semifinalplatsen! :-) Nu får vi hålla tummarna för att vi båda går hela vägen till final! :-)
Kram, Lisa

Kim sa...

Att baka något är ett ypperligt sätt att fira enligt mig!
Är nyfiken på baklängesbullarna...

Sandra sa...

Sara Anna Maria: Sov gott och välkommen tillbaka! :)

Lisa: JA! Heja oss! Hoppas hoppas! Kram

Kim: Ja! Fira ska jag göra! Finns så mycket att fira! Underbart!