lördag 23 april 2011

Sneak peak!

De senaste tre dagarna har jag ägnat åt bakning i större utsträckning än någonsin förr! Från morgon till kväll har jag fixat och donat i köket!

Varför? Jo, det vankas bröllop förstår ni! En av mina barndomsvänner ska gå och gifta sig idag och jag fick äran att göra både bröllopstårtor och kakbord!!!Aldrig tidigare har jag nog bakat så mycket men ätit så lite av det... Nåväl! Ikväll ska jag ju smaka och då får vi hoppas att allt smakar bra och sitter ihop som det ska!!!

Jag har inte riktigt haft tid att fota grejerna, utan det gör jag på plats! Så detta är bara en liten Sneak peak!

Nä... Hunden har varken med bröllop eller bak att göra. Men hon fick vara med ändå som den sötsak hon är!!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

Therése sa...

Spännande! Ska bli kul att se på ditt bröllopsverk sen :)

Therése sa...

Spännande! Ska bli kul att se på ditt bröllopsverk sen :)

Anonym sa...

Sneak peek heter det :)