söndag 10 april 2011

Sånt man blir glad av!

Staffan himlar med ögonen och skrattar lite åt mig när jag likt ett barn öppnar mitt paket fyllt med nya baksaker! Varför? Jo, jag hoppar upp och ner och beter mig som ett litet barn på julafton. Det är ju sååå kuuuul! Det mig glad och jag får inspiration till att vara kreativ!För kan man annat än att bli glad av 2 kilo mörk choklad? Non temp så att man vet att slutresultatet inte kommer vara förstört dagen efter?!
Överföringsark till lyxiga chokladpraliner? Tre olika sorter! Åh!!! Ska bli kul att använda! Jag har aldrig haft detta förut! Hur fina kommer inte pralinerna bli liksom! Lyx!!!
Och sist men inte minst - formar att gjuta egna chokladkakor i!!! Detta är nog det jag hoppar mest över! Jag vet inte varför det känns så kul att göra egna chokladkakor. Men det är något som jag inte tidigare tänkt att man överhuvudtaget kan göra själv. Extra kul! Det medföljde även fina förpackningar till chokladkakorna som man kan ha. Men jag kommer nog göra egna!!! Perfekta presenter att ge bort!

Sakerna hittade jag på chokladgallerian.se!
♥ ♥ ♥
<3

2 kommentarer:

Erika - Bakglädje sa...

Jag känner igen mig... jag blir också som ett barn när jag packar upp mina paket. Man vet ju liksom inte riktigt hur allt ser ut i verkligheten. Vad mycket roliga saker du hade i ditt paket.

Sandra sa...

Visst är det roligt! love it!